Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

3ήμερη εκδρομή στην Κεφαλονιά

Πραγματοποιήθηκε στις 05, 06 & 07 Ιουλ. 2016 η 3ήμερη εκδρομή που οργάνωσε το Παράρτημα Ναυπλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού σε συνεργασία με το αντίστοιχο της Κορίνθου στην Κεφαλονιά.
Την 1η ημέρα αναχωρήσαμε νωρίς το πρωί από το Ναύπλιο

και με ενδιάμεση στάση για καφέ, φτάσαμε Κυλλήνη όπου πήραμε το πλοίο για Πόρο.

Κινηθήκαμε προς Αργοστόλι και μετά από επίσκεψη στην εκκλησία της Παναγίας (ΦΙΔΟΥΣΑΣ) στο ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ, όπου ακούσαμε από τον ιερέα την ιστορία και διαβάστηκε παράκληση υπέρ υγείας,

φτάσαμε στο ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας.

Το απόγευμα περάσαμε με πλοίο και περιηγηθήκαμε στο ΛΗΞΟΥΡΙ.

Την 2η ημέρα αναχωρήσαμε για τον γύρο του νησιού. Επισκεφθήκαμε το  ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ και προσκυνήσαμε το ιερό σκήνωμα,

περιηγηθήκαμε στο ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΔΡΟΓΚΑΡΑΤΗΣ,

περάσαμε από ΣΑΜΗ, επισκεφτήκαμε με βάρκες το ΥΠΟΓΕΙΟ          ΛΙΜΝΟΣΠΗΛΑΙΟ ΜΕΛΙΣΣΑΝΗΣ,

γευματίσαμε στο ΦΙΣΚΑΡΔΟ με θέα την ΙΘΑΚΗ.

Δυστυχώς λόγω της καταστροφής μέρους του οδικού δικτύου από τους τελευταίους σεισμούς δεν μπορέσαμε να επισκεφτούμε τον ΜΥΡΤΟ με τη φημισμένη παραλία και τη γραφική ΑΣΣΟ. Επιστρέψαμε στο ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ όπου είχαμε ελεύθερο χρόνο για περίπατο γνωριμίας με το Αρχαιολογικό Μουσείο, το Ιστορικό-Λαογραφικό μουσείο, την ιστορική γέφυρα De Bosset και τη Λιμνοθάλασσα Κούταβος.

Την 3η ημέρα κάναμε τον γύρο της ΛΑΣΣΗΣ, είδαμε τις ΚΑΤΑΒΟΘΡΕΣ, τον ΦΑΡΟ των ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΩΝ,

τα ΚΟΥΡΚΟΥΜΕΛΑΤΑ, επισκεφτήκαμε και ξεναγηθήκαμε στη ΜΟΝΗ του ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ με το Εκκλησιαστικό-Βυζαντινό μουσείο στο χωριό ΠΕΡΑΤΑΤΑ

και καταλήξαμε στην κοσμοπολίτικη ΣΚΑΛΑ, όπου επισκεφτήκαμε ρωμαϊκή έπαυλη με πολύ ωραία ψηφιδωτά δάπεδα.

Κατόπιν, από τον ΠΟΡΟ πήραμε το πλοίο της επιστροφής και επιστρέψαμε το βράδυ κουρασμένοι, αλλά ευχαριστημένοι στο Ναύπλιο.
Ο οδηγός μας ήταν πολύ προσεκτικός και κατάφερε να μην μας δημιουργήσει πολλά προβλήματα το δύσκολο οδικό δίκτυο και η ελλιπής σήμανση.

Όλοι οι εκδρομείς (43 άτομα) ήμασταν γεμάτοι καλή διάθεση, χιούμορ και όρεξη για να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε, να χαρούμε και να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα.