Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Επταήμερη Εκδρομή Παραρτήματος Ναυπλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού

Πραγματοποιήθηκε από 11 Ιουλίου 2019, η επταήμερη εκδρομή που οργάνωσε το Παράρτημα Ναυπλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού σε συνεργασία με το πρακτορείο ταξιδίων «ZAFIRIS TOURS» σε Κωνσταντινούπολη – Πριγκηπόννησα.

Την 1η ημέρα αναχωρήσαμε το πρωί από το Ναύπλιο για Κομοτηνή, όπου και η πρώτη μας διανυκτέρευση. Το βράδυ περπατήσαμε στις γειτονιές της πόλης.

Την 2η ημέρα αναχωρήσαμε για Κωνσταντινούπολη. Η διαδρομή μας μέσω της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ μας έφερε στα Ελληνοτουρκικά σύνορα, στην γέφυρα των Κήπων.

Mετά τον απαραίτητο έλεγχο των διαβατηρίων περάσαμε τη γέφυρα χαιρετώντας θερμά τους φύλακες της πατρίδας μας

και συνεχίσαμε τη διαδρομή μας μέχρι την περιοχή της Ραιδεστού.

Νωρίς το απόγευμα τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας, στην περιοχή Taksim,

όπου μας υποδέχτηκε ο Ρετζέπ (Recep) – ο ξεναγός μας. Δειπνήσαμε και είχαμε μια πρώτη γνωριμία με τη φωτισμένη πόλη.

Την 3η ημέρα ξεναγηθήκαμε στην πόλη της Κωνσταντινούπολης. Μεταξύ άλλων επισκεφθήκαμε ένα από τα μεγαλύτερα σύμβολα του Χριστιανισμού, την Αγία Σοφία,

το παλαιό ανάκτορο των Σουλτάνων με τους αμύθητους θησαυρούς, το γνωστό Τοπ – Καπί,

είδαμε το Βυζαντινό Ιππόδρομο

και ένα από τα σπουδαιότερα τζαμιά της πόλης με έξι μιναρέδες, το «Μπλε Τζαμί» του Σουλτάνου ΑΧΜΕΤ.

Γευματίσαμε σε τοπικό εστιατόριο, στο σταθμό που κατέληγε το θρυλικό Οrient Express.

Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που μας δέχτηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης στον οποίο προσφέραμε αναμνηστικά δώρα από την πόλη του Ναυπλίου και λάβαμε την ευλογία του.

Το απόγευμα απολαύσαμε μια κρουαζιέρα στο Βόσπορο που μας χάρισε μοναδικά τοπία και την διαφορετική ματιά της πόλης από την θάλασσα.

Την 4η ημέρα συνεχίσαμε την ξενάγησή μας στην πόλη με την επίσκεψη στα μεγαλοπρεπή ανάκτορα «Ντολμά Μπαχτσέ».

Κατόπιν αναχωρήσαμε με πλοίο για τα Πριγκηπόννησα. Πρώτα επισκεφτήκαμε την νήσο Χάλκη και την ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ,

για να ακολουθήσει η Πρίγκηπος όπου γνωρίσαμε πάνω σε παραδοσιακές άμαξες το καταπράσινο νησάκι και γευματίσαμε σε παραλιακό εστιατόριο.

Το απόγευμα κάναμε τη βόλτα μας στη πλατεία Taksim και στον δρόμο του Πέραν (Ιστικλάλ Τζαντεσί) και το βράδυ διασκεδάσαμε σε τοπικό παραδοσιακό κέντρο.

Την 5η ημέρα ολοκληρώσαμε την ξενάγησή μας στην πόλη. Επισκεφθήκαμε την Παναγία των Βλαχερνών, όπου ψάλαμε όλοι μαζί το «Τη Υπερμάχω» στο ίδιο σημείο που πρωτακούστηκε,

τη Μονή της Χώρας, με τα περίφημα Βυζαντινά ψηφιδωτά,

το Μπακουλί (Μονή Ζωοδόχου Πηγής) όπου υπάρχει το θαυμαστό αγίασμα, με τα θρυλικά ψάρια και τους Τάφους των Πατριαρχών,

το Οικουμενικό Πατριαρχείο,

την περίφημη Σκεπαστή αγορά (Καπαλί Τσαρσί) με τα 5.000 μαγαζιά,

αλλά και την Αιγυπτιακή αγορά με τα μαγαζιά των μπαχαρικών και όχι μόνο.

Την 6η ημέρα γεμάτοι από όμορφες εικόνες, με τις καλύτερες εντυπώσεις και πολλά σουβενίρ, ξεκινήσαμε τη γνωστή διαδρομή για τη Ραιδεστό και τα Ελληνοτουρκικά σύνορα. Μετά τον απαραίτητο έλεγχο φθάσαμε στην πόλη της Αλεξανδρούπολης για φαγητό.

Η διαδρομή μας συνεχίστηκε για την όμορφη Καβάλα, όπου και η τελευταία μας διανυκτέρευση.

Την 7η ημέρα πήραμε το δρόμο της επιστροφής και με ενδιάμεσες στάσεις φτάσαμε στο Ναύπλιο το βράδυ.
Ο οδηγός μας ήταν πολύ προσεκτικός και ιδιαίτερα υπομονετικός με την κυκλοφορία στην Κωνσταντινούπολη (όποιος την έχει ζήσει …καταλαβαίνει)

και όλοι οι εκδρομείς συμμετείχαμε με καλή διάθεση και όρεξη για να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε, να χαρούμε, να αλλάξουμε παραστάσεις και να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα.