Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Το μήνυμα της Α.Κί.Σ για την ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων

Ο Πρόεδρος και το ΔΣ της Α.Κί.Σ. εύχονται για την ημέρα των ΕΔ, Χρόνια Πολλά σε όλους/ες τους/τις εν ενεργεία και εν αποστρατεία συναδέλφους των τριών κλάδων των ΕΝΟΠΛΩΝ μας ΔΥΝΑΜΕΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια υβριστικά δεν θα δημοσιεύονται