Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Να μην παρερμηνευθεί η «βουβαμάρα» των Αποστράτων

Του Αποστόλη Παπαπαρίση
 
Διαβάζουμε κι ακούμε τις τελευταίες ημέρες ορισμένους κύκλους να συντηρούν το θέμα της περαιτέρω μείωσης των μισθών και των συντάξεων των εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Είναι σίγουρο ότι κάποιοι που μας «αγαπούν» θα συνεχίζουν να προωθούν τους ισχυρισμούς τους, επικαλούμενοι την ΤΡΟΙΚΑ.
Θα συνεχίσουν να επιζητούν το  «αίμα» των συναδέλφων μας. Θέλουν να κρατήσουν ανέγγιχτες πχ τις δικές τους επιδοτούμενες επικουρικές συντάξεις ή να διατηρήσουν το καθεστώς της μη φορολόγησης της μεγάλης ιδιοκτησίας, θυσιάζοντας και πάλι τους στρατιωτικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια υβριστικά δεν θα δημοσιεύονται