Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Οι 7 φορολογικές αλλαγές στα αυτοκίνητα

Οι εκλογές καθυστέρησαν την υλοποίηση των φορολογικών αλλαγών που είχαν εξεταστεί για τα αυτοκίνητα. Το Enikonomia δημοσιεύει τις αλλαγές που συζήτησε το οικονομικό επιτελείο με τους φορείς του κλάδου χωρίς μέχρι σήμερα να έχουν ληφθεί οι τελικές αποφάσεις.
Μέχρι τότε οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων θα βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού καθώς έχει τελειώσει η τουριστική περίοδος και οι εταιρείες ενοικιάσεων ΙΧ δεν παραγγέλνουν νέα αυτοκίνητα ενώ από την άλλη μεριά στα μεταχειρισμένα τα εισαγόμενα η αλλαγή της οδηγίας ρύπων από το Euro5 στο Euro6 θα καθιστά ασύμφορα οικονομικά ενώ στα εγχώρια μεταχειρισμένα οι πωλήσεις βουλιάζουν κάθε μέρα και περισσότερα εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας...

Τέλος Ταξινόμησης
Η πρόταση του υπουργείου Οικονομικών σχετικά με τα Τέλη Ταξινόμησης την κατάργηση  του κριτήριου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους.
Αντί γι' αυτό προτείνεται υπολογισμός της φορολογίας στη βάση της λιανικής τιμής (προ φόρων), ή η μέση εργοστασιακή τιμή των 5 χωρών, όπου το εργοστάσιο δηλώνει την υψηλότερη εργοστασιακή αξία, με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης.
Να υπενθυμίσουμε πως από τις 31 Σεπτεμβρίου και μετά δεν μπορούν να εκτελωνιστούν καινούρια αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία Euro5 ενώ στα αντίστοιχα εισαγόμενα μεταχειρισμένα θα επιβάλεται αυξημένο Τέλος Ταξινόμησης (ανάλογα με τον κυβισμό) καθώς τίθεται σε ισχύ η Ευρωπαϊκή Οδηγία Euro6.

Περιβαλλοντικό Τέλος.......... Περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια υβριστικά δεν θα δημοσιεύονται